sergey_si (sergey_si) wrote,
sergey_si

БЛИЗНИЦІ , вересень 2011 р.

Ось і дійшла черга до Близниць. Це не було продовження торішнього проекту, коли отримав тут локальну поразку. Ці всі емоції були відкинуті геть. Цього разу маршрут спланував не традиційними шляхами, а щоб трохи попотіти. І ще -  нарешті співпав вільний час у моїх друзів з моїм і вікном у погоді. Тож , нас було троє - Оксана, Міша і я.

Стартували о 17-00 із Квасів від зупинки ,що на вїзді в село. За 40 м в сторону Рахова почали підйом.Воду набирали в селі , так як по дорозі її немає.

На сьогодні наша задача - дійти до полонини Білини і стати на ніч. Подорозі було декілька роздоріжь і ми обрали довший шлях, але пологіший.Не всі стежки і дороги позначені на картах, якими ми користувались.А деякі стежки, що позначені, треба було ретельно шукати, щоб знайти.
О 18-30 дійшли до полонини, що знаходиться за 2,6 км до Білини.Назви її на картах я не знайшов.Але вона нам сподобалась і ми вирішили тут заночувати. На полонині є вода ,милі вівчарки і скаженні вівці. Вірніше, навпаки.

О 6-30 - підйом, сніданок і йдемо далі назустріч пригодам.За якихось півгодини вийшли на Білину.

Для розминки видимо на гору Стару.

Далі все йдемо траверсом.Місцевість дуже гарна - куди не поглянь.

На Близницю запланував підніматись західним схилом.На деяких картах тут позначена стежка. Наяву вона присутня, але дуже не чітка і губиться у високій траві. З нашими великими наплечниками прийшлось трохо попріти, поки здолали цей підйом.

Крім нас, на Близниці була команда з Дніпрпетровська,Києва і Чернівців.

Вище 1600 метрів все було в тумані, тому пейзажів з Близниць не побачили, але задоволення отримали.Повертались маркованим маршрутом через Браїлку.

Памятник туристам, що загинули тут зимою 1990 р.

Все було класно, але на Петрос / запланована бонус-програма/ ми вже не встигали по часу. тому на замовлення друзів його було замінено на Хомяк.

стоянка над Прутцем

наш нічний гість

Х омяк

Ну от і все

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.